Egy tökéletlen jógi feljegyzései

VIVÉKA

VIVÉKA

ENJOY YOUR FLIGHT YOGA!

2017. május 03. - VIVEKA

Imádok repülni. Mármint repülővel. Nyilván, ha lennének szárnyaim, úgy is imádnék, de egyelőre maradok a repülőknél, és mostantól kedvenc légitársaságom is van. Ez nem a reklám helye, nem kapok érte súlyos szponzorpénzeket de még ingyen repülőjegyet sem (tényleg, nem is rossz ötlet!), ezért le sem írom, melyik ez, bár a videóból majd egyértelműen kiderül.

Rutinos utazónak mondhatom magam, bár már  28 éves voltam, mikor először ültem repülőn. Amióta viszont a húgom kint él Amerikában, szinte minden évben kutazom hozzá, (itt él, csodás hely, csináltam is róla egyszer egy riportot: http://supertv2.hu/musoraink/magellan/15517_ezen-a-meses-helyszinen-forgattak-az-egyik-x-men-film-kulcsjelentet.html), de most először találkoztam ilyen profi, jóga alapú videóval repülőgépen.

Ahogy felszálltam, böngészni kezdtem a videó kínálatot, hogy mégis mivel tudom majd szórakoztatni 4 éves kisfiamat a 10 órás repülőúton. 

20170502_134706.jpg

És a "well being" kategóriában ezt találtam, hogy nem macskásodjon el az ember dereka a sok üléstől: 

A videó készítője Aleksey Gaevskij, aki a neve ellenére egy frankfurti jógaoktató. A videót elnézve, szívesen meglátogatnám az óráját. A legpraktikusabb jóga gyakorlatokat ajánlja ebben a kisfilmben az utazóknak. Itt például az oldalsó nyújtózást:

Aztán jön a nyak: 

És a váll, amiben a kedvenc, ellentétes irányú körzésem is benne van (nagyon jó bal-jobb agyfélteke aktivizáló gyakorlat is egyben):

Na jó, nekem elég hosszú lábam van, de azért van némi szépséghibája ennek a gyakorlatnak, csak hogy kötözködjek is egy kicsit: 

De a végén szépít a tenyerezéssel:

És igen, a gyakorlatokat nemcsak levideóztam, hanem csináltam is, amikor lehetett, akkor állva, sok-sok nyújtózással egybekötve, és higgyétek el, kincset érnek egy ilyen hosszú úton. Köszi, Aleksey!  

Az összeset egybefűzve megnézheted itt: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://viveka.blog.hu/api/trackback/id/tr9112476827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása