Egy tökéletlen jógi feljegyzései

VIVÉKA

VIVÉKA

ÚJRA A HŐSÖK TERÉN

2018. július 11. - VIVEKA

Azt is mondhatnám, hogy egész télen erre vártam. Már hónapokkal ezelőtt nézegettem a naptáramat, hogy mikor is kellene flashmobozni. A tavalyi szép sikerre való tekintettel úgy döntöttem, az idén minden hónapban lesz egy ilyen Napfelkeltés nagy közös jógázás, Napüdvözletekkel és ászana gyakorlással. Ráadásul mindegyik esemény valamilyen jótékonykodással is össze lesz kötve. 

Adta magát, hogy az első alkalom - a Gyermeknap szomszédságában - a gyerekekről szóljon, ezért szavazást indítottunk, hogy melyik gyermekekkel foglalkozó alapítványnak gyűjtsünk pénzt. Így szavaztátok meg Tábitha Házat, akiknek összesen csaknem 130 ezer forintot gyűjtöttünk össze. 

Nem tudom megfejteni, mi ennek az eseménynek a varázsa, de az biztos, hogy amikor 4:45-kor odaértem a térre, és megláttam az első néhány, matraccal a hóna alatt közeledő embert, köztük gyerekeket is, annyira jó kedvem lett, hogy el nem tudom mondani. Hát még amikor negyed óra múlva már kb. 300 színes jógamatrac simult a tér szürke kövén...! 

Persze nem ott rögtön tartottam létszám ellenőrzést, hanem csak utána, a drón felvételek segítségével. :-) 

És megszületett a HAJNALI JÓGAHŐSÖK nevű kompozíció is: 

 

Folyt. köv.! Legközelebb június 21-én találkozunk! Namaszté! 

A bejegyzés trackback címe:

https://viveka.blog.hu/api/trackback/id/tr5614008604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása