Egy tökéletlen jógi feljegyzései

VIVÉKA

VIVÉKA

HAPPY YOGA DAY! (Flashmob videókkal)

A mai nap margójára

2017. június 21. - VIVEKA

Nem tudom már, mikor és hogyan kúszott be az a kép a fejembe, hogy milyen jó lenne egyszer a Hősök terén jógázni. Néhány barátomnak, ismerősömnek említettem is az elmúlt egy évben, hogy van egy ilyen ötletem, de valahogy senki nem kapta fel rá a fejét, így aztán (kishitűség, Virág a neved!) azt gondoltam, biztos nem is annyira jó ötlet. Pedig már azt is kitaláltam, hogy ezt a Jóga Világnapján kéne csinálni. 

Próbáltam elengedni, de nem hagyott nyugodni az ötlet, és a múlt héten, a naptáramat nézve rájöttem, hogy "Te jó ég, a jövő héten lesz a Jóga világnap!.... Á, már úgyis késő.... De hát még van több mint egy hét.... És mi van, ha senki nem jön?.... És mi van, ha három ember jön?... Akkor majd hárman jógázunk... Á, de az olyan ciki...." 

Hát valahogy így vívódtam, amikor megkaptam a napi kis üzenetemet a kedvenc jógás APP-omtól. (Igen, ilyen is van, ez nem a reklám helye, de ha bárki kíváncsi, szívesen elküldöm, mi az.) Ezek általában közhelyhez közelítő, napi betevő gondolatfalatkák, de néha olyan jól tudnak jönni. Valamiféle jelnek tekintjük őket, és olykor átlendítenek egy-egy holtponton. 

Engem most éppen ez a két kis üzenet lendített át, és vett rá arra, hogy alig több mint egy héttel a Jóga Világnapja előtt meghirdessem a facebook oldalamon a HAJNALI NAPÜDVÖZLET FLASHMOB A HŐSÖK TERÉN programot.

img_20170621_182154.jpg

Nem mondom, kissé rácsavarodtam a face-re az utóbbi napokban, de elképesztő volt látni, hogy hány embert mozgatott meg az ötletem! Már a 40 "ott leszek"-nek is nagyon örültem, és aztán napról napra csak nőtt a szám. 

Majdnem 100 ezer embert ért el az esemény a megosztásokon keresztül!

Több mint ezren érdeklődtek az esemény iránt!

Több mint 200-an jelezték, hogy jönnek!

És kb. 150-en el is jöttek! 

Tudom, persze, hol van ez a nagy facebook- és youtube guruk számaitól, de nekem ez olyan, mintha megtöltöttem volna az Arénát. :-)

Köszönöm!

Inspirált, sikerélményt és erőt adott, feltöltött, megerősített, boldoggá tett a mai reggel!  Azt hiszem, nagyon sokszor fogom megnézni ezeket a csodás felvételeket, amelyeket ezúton is köszönök Jeremiás Attilának, Barta Dénesnek, és Illés Árpádnak!

 

Folyt. köv.! 

OM OM OM

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://viveka.blog.hu/api/trackback/id/tr7912611695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása